6.9.10.

BILO JE I BIĆE

*

Čini mi se da su svi moji životi
Priprema za ovaj trenutak

*
Našao je kamen temeljac
U sred pustinje

*
Makar na tren
On jeste njen
I njegova ona je sen

*
Sanjao je dan da postao je noć
Pa vikao ,,UPOMOĆ!“

*
Da popravi nebo je hteo
Sipao plavo, sipao belo
Ali, NEBO to nije htelo
Igrao, pevao, ponekad zevao,
Jurio, radio, učio, sadio,
Dušu nagradio
Voleo život je smelo
Predao svoje je telo
Dobio nebo je celo.

*
Može li slika bez rama?
Može li bog bez hrama?
Moze li noć bez dana?
Može li čovek bez mana?
Mogu li ja sama?

*
A ko vreme briše
Od tišine tiše?
Svetove ko njiše?
Samo dete(čista duša)
Srećom kad miriše!

*
Tebi on neće doći
Umorna moja noći
Zato što on je dan
A ti si samo san.

*
Vodu sam posolila
Pa je kao morska
A lavor je plavi
ko dubina jonska
prepuštam se,,morskoj struji“
dok na putu motor bruji.
Šta sve može mašta
Od ničega svašta!

*
Sada mažem stopala
Kamforovim uljem
I ne gledam dnevnike
Neću da se trujem
Namazaću i ručice
Neka budu glatke
Biće tako spremne
Za dodire slatke
I kosu sam oprala
Zanosno vijori
Suvišne su reći
Ona sama zbori
Zdravlje neka caruje
Lepota nek slavi
Radost da se širi
Ljubav sve nek miri !

*
Kad se smeješ
Srce greješ
Radost seješ

*
Svaki dan je putovanje,
Neka bude radovanje!

*
Otkriješ sebe
Novog a starog
Otkriješ sebe pravog.
Kad?
Kad otkriješ SAD.


*
Sreli se
Duboko,Visoko i Široko.
U Tebi.

*
I DA I NE
Životinjsko carstvo
Jel to čokoladica?
Tri srca
Jel' to kisela voda?
Loto
Jel to sreća?
Ti
Jel sam to ja?

*
A
Čovek sam,
Čast mi je.
Žena sam,
Radost mi je.
Umetnik sam,
Sreća mi je.
Volim,
Život mi je.

*
SANKANJE
Sankanje je belo,smelo i veselo!
Sankanje je kad si dete celo
Kada juri na sankama telo.
Sankanje nije san
Kada se obraščići rumene
I rukavice šarene.
Sankanje je u crvenom nosiću
i plavom skafanderu.
Sankanje služi da budeš
brz i srećan.
Sanjkanje je čuuuuuvaaaaaj !!!!!

*
Malter kad se ljušti
Linije se prave
I ostrvca siva
iznad moje glave.

*
Okrećem se sad u loncu
Ko zna koji put
I spuštam se
skroz duboko
u paprikaš ljut.
Varjača sam
i kad mešam
taj kačamak žut.
Kakva mi je ovo karma
I gde mi je put ?


*
Otkači me,
privij me
uz svoje mokro telo
ja ti lepše stojim
neg' novo odelo.
Već se dugo sušim
I čekam u mraku,
šta ću kad sam peškir
okačen o kvaku...

*
Jedna knjiga debela
Je skuplja od dve tanje
Ali jedna Tanja
Je vrednija
Od svih debelih knjiga

*
Danas je jedan pingvin
Naučio da pliva.
Danas je jedna roda
naučila da leti.
Jedan je Miša
Naučio da voli
Ali, danas
Nikako da se seti...

*
Zalazak purpurni,
Golub na grani.
Ja na balkonu.
Zajedno,obasjani.

*
Neznam ništa
I nemam gde
Ne moram nikad
I ne bih sad
A ti stalno pitaš,
KAD?

*
Beskrajna i kružna
Putovanja moja
Ti si samo drvo
A ja senka tvoja...

*
Sanjalo je selo
Da postalo je grad
Kašljalo je cele noći
Gušio ga smrad.
Al kad petlić probudi ga
Uz mirisnu,
šumsku zoru,
selo srećno,
osmehnu se,
zaboravi noćnu moru.


*
Ona
Joga u 100 slika
Naslovnica nežnog lika
On
Rečnik italijanski a
Prevod na srpski.
Šta ih spaja ,šta razdvaja?
Ona grčka mitologija
I izdanje šesto
On
Napoleon veliki
A tiraž mu petsto.
Sretoše se u knjižari,
Kažu, sveto mesto.

*
Suncokret,
Suncobran,
Sunčev sat,
Sunčan dan.
Sunčevo sam i ja dete
Sred plave planete.

*
U mrvici mrva
I u ništa sve.
Gde to ima?
Gde to može?
I da li to sme?
Može, može!
Maštica i Maštac
Kad se množe,
Sve to ima
Sve to može
I naravno, sme!

*
Vetar je duvao
i duvao.
Javor se ljuljao
i ljuljao,
Od oblaka
Do oblaka.

0 Comments:

Постави коментар

<< Home