6.9.10.

ZVUČI KAO FRAZA

*

Zvuči kao fraza
Pesnička takva je oaza
Stihovi ovde se roje,
Lagano, sami se kroje
I neznam dal išta je moje...

*
Dođoše sa svih strana.
U vetru, ljube se listovi
Dalekih grana.

*
Nema sunca,
Pa se lako množi tuga.
Šta da činim da izbavim
Mog nesretnog,
Tužnog druga?
Dal da glumim veselicu
Dok je suza na mom licu ?
Da obučem haljinicu,
pa da glumim neku cicu?
Ja nemogu u ,,te glumce“
Zato, molim najtoplije,
Neka nam se vrati SUNCE !

*
Šta li će joj sve te trice?
Sama sebi pravi klice.
Od nervoze i od besa
Jedna vrlo ružna smesa.
Vezana je kao vreća
Pa ne vidi gde je sreća.

*
ONA
Ima dana
Kada sama krene,
Kada sama teče,
Kad ne pitam ništa,
Kad je veče.
Ako stanem da razmišljam
Ona stane, onda tajac,
Tad sam kao neki pajac.
U slobodi ona živi,
Ne pravi je mozak sivi.

*
Voda ja sam tvoja
Izvor ti si moj
Istina je naša
Idealan spoj!

*
I kada mislim da pišem
U ime svoje,
To samo čujem reči Tvoje.
I kada mislim da gledam
Iz oka svog,
Ono što vidim je
Sjaj srcaTvog.
I kada mislim da grlim
Rukama svojim,
Zagrljaj to je
u nedrima Tvojim.
I kad mislim da živim
u telu svom,
igram se samo u domu Tvom.

*
Kad me gledaš odozgore
Samo jedna tačka,
A kada se skroz opružim
Vrlo sam dugačka.
Misliš da sam neka Tajna?
Premesti mi ovo j,
Biću opet Tanja...

*
Nemam ništa da ti kažem
To je sve što imam
Da ti kažem...

*
Nekad plačeš,
nekad patiš,
osećaš se bedno.
Nekad stvarno
Tol’ko padneš
Dođe ti sve jedno.
SVE JEDNO?!
Onda shvatiš!
To je pesma,
To je ŽIVOT!
Sve je jedna česma.
Tad uskoči u lepotu,
Raduj se Životu!

*
Sreli se plavo i plavo
Pa nastao horizont.

*
Srеli se Haso i Kurosava
Pa nastao HAIKU.

*
Telo koje hrli piću
Škodi svome biću.
Telo koje stalno puši
Svoju dušu guši.
Telo ne zna šta je suša
Kad ga vodi duša.
Kada telo duši prija
Od nje se napija.
H a r m o n i j a
To ih spaja,
Čista duša
Zdravo telo vaja!

*
Sve pod lupom
bude veće,
Tako kažu.
Evo stavih komad sreće,
Vidim, lažu.
Ona neće biti veća
kad je tražiš nekom lupom,
ni kad misliš da je kupiš
u butiku skupom.
Nije jasno samo glupom...
Kad je prava lako raste,
Kad se deli,
duša srećom se veseli
i obgrli svemir celi !

*
Sve što duša ovde želi
s telom sreću da podeli!
Gluvo telo neće to da shvati
Onda duša,pati...
Duša pati,telo vene
I tako to krene.
Alo, slušaj,
Bar očisti uši,
Pa zapevaj i zaigraj
Skini okov duši !

*
Život te uvek voli!
Ugosti ga najbolje što možeš
I VOLI GA!
Stopi se s njim!
I razmisli:
Bez NJEGA ili
Bez ega?

*
Čemu kuća,makar i najlepša, ako u njoj niko ne živi ?
Čemu telo, makar i najlepše,ako u njemu niko ne živi.Ima li kuće lepše od života?
Ima li tela lepšeg od života?
ŽIVOT U ŽIVOTU-JEDAN JE ŽIVOT!
KAP U OKEANU-JEDNA JE VODA!
ČOVEK U LJUBAVI-JEDAN JE BOG!

*
Ljudi se dogovore da se lepo slažu pa se ipak posvađaju.Možda bi trebalo da se dogovore kako da se posvadjaju...

*
Kada sunce zađe
Mračno je i hladno.
Neka sija u tvom srcu
Stalno,stalno,STALNO !


*
Ovde sam da podelimo čaj
Kada ti nije dobro.
Ovde sam da podelimo čaj kada
Ti je dobro.
Čaj, kako mala reč za nešto
Što ne može da stane u šolju
Čaja a može se iz nje piti.

*
Volim, znači Postojim.

NAJLEPŠI POKLON

Emotivno biće moje raste
i raste, raste ko kvasac!
,,E baš si prasac!“
Javlja se biće mentalno:
,,Zar ne vidiš da nimalo stalo mu nije?“
Pa kaže biće fizičko:
,,Ma nije da nije, ja mu se svidjam,
Reče mi da sam lepa!“
Tad duhovno biće zbori:
,,Pa zar si slepa?
Srce ti cepa ali to ne zna,
Prosto, nije ga briga.
On ima posla važnija...
Vreme je da budeš snažnija!!!“

A duša?
Duša sve sluša, blago se smeši
Uvek sve teši:
,,NE BRINI, VOLI I PLEŠI!
SAMO KAD VOLIŠ - STVARNO POSTOJIŠ!
LJUBAV NEMOJ DA ODBIJAŠ
POKLON OD BOGA DOBIJAŠ!“

18.8.2009. Tanja Čolović

9 Comments:

Anonymous Neradzia said...

Uzivala sam, DIVNA Tanja!

Pravi si odzacar za dusu :)!!!

5.1.11. 15:33  
Anonymous Анониман said...

Svaka cast Tanja, nisi ostala ona stara, napredovala si .Svidjaju mi se tvoji stihovii slike, nekih se secam.

23.1.11. 04:56  
Blogger Tanja Agapy said...

Hvala,srecna sam kada moji stihovi nekom donose radost.

3.2.11. 21:14  
Anonymous Анониман said...

Ne mogu da verujem da si ti ovo sve napisala?

4.2.11. 23:06  
Blogger Tanja Agapy said...

i ja tesko mogu da to poverujem,ali.....

14.2.11. 21:55  
Blogger Tanja Agapy said...

a lepo je i kulturno da se predstavis..?

14.2.11. 21:57  
Anonymous Анониман said...

Jeste .U pravu si ali ......ne bi bilo zanimljivo .Pametna si ti.Znas ko sam.
Evo ti link sa fotografijama jednog naseg coveka, srbina koji zivi na dalekom istoku i koji je ceo zivot proveo u voznji bicikla i fotorafisanju ljudi i predela.Ima mnogo fotografija zanimljivih.Mislim da je taj covek najslicniji tebi..(kad vidim njega setim se tebe).....ma nije...on je prosto lud za fotografijom,samo to i radi .... a obisao je Japan,Australiju,Novi Zeland,Koreju,Kinu uzduz i popreko biciklom ...

http://www.flickr.com/photos/gilera/sets/?&page=2

4.3.11. 23:00  
Blogger Tanja Agapy said...

Zaista nemam pojma ko si ali HVALA ti za link, covek je fenomenalan !

16.3.11. 16:25  
Blogger Unknown said...

<3
:-)

21.6.16. 15:07  

Постави коментар

<< Home